廣播轉左freq後, 用dvbviewer搵唔到台.

情況係咁, 近排電視收唔到802既rthk. 其餘586, 482都正常.
近兩日用dvbv去搜台, 搵到522既rthk, 但係轉左既602就搵唔到.

公天未轉哂, 部電視pan記舊全高清TV就搵到到, 522, 586, 602都搵齊.
另一部lg既tv monitor522, 602都有強訊號同質量,但係認唔到有台係入邊. 即係當雜訊.

TVH就冇問題, 全部可以更新.

呢個係乜問題呢?係唔係公天要搞番少少?