smartlam 當前離線
進階會員
m92fshing 當前在線
TOP
C_Law 當前離線
ltho3k 當前離線
3200D,今年初二手買入,買返來用了幾日都無 Hang,不過後來都買了個 Notebook cooler 長開吹住。蘇花算係( ... C_Law 發表於 2021-9-5 18:22
COD 當前離線
我部3800D底部加咗4粒2cm高膠腳,散熱良好,冇死機現象。 COD 發表於 2021-9-12 10:04
pc1668 當前離線
特級會員
james97 當前離線
中級會員
之前部 3600D 未放散熱底座,成日 hang 機或 reboot,依家放咗之後極少出問題,希望部老爺機可能繼續服務多 ... smartlam 發表於 2021-9-5 17:44