想星期四/五12pm-2pm及7pm後會好多人嗎?

想星期四/五12pm-2pm或7pm後去黃金高登....會好多人嗎? 多都入貼人連店都入5到?

今日12點行得好爽

TOP

呢段時候唔會好多...

TOP

放工後就一定多~

TOP