有冇人租過一嗨

每日百零蚊,有無伏
想試下上去中山

via HKEPC Reader for Android

無伏. 租過N次.
買全保險. 不過而家成日玩DIY
即是還車時候無人,你泊好架車(佢指定還車點)掉鎖匙在車廂內或店出面的箱仔便可以.

TOP

最好加定WECHAT方便文字上溝通.

TOP

無伏,港北之前租過幾次,還車無乜check,清潔一般,可能大6人無要求

TOP

每日百零蚊,有無伏
想試下上去中山

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2026-1-5 18:26



    珠海租過兩次, 一次VW 一次豐田,
正正常常, 內籠算乾淨, 車身就可能比較污糟
感覺一定要買個D免叉電入油還車, 同升級保險, 不過計埋就應該唔會百零蚊日

TOP

珠海租過兩次, 一次VW 一次豐田,
正正常常, 內籠算乾淨, 車身就可能比較污糟
感覺一定要買個D免叉 ...
唔識電腦人 發表於 2026-1-26 18:31


How much?

TOP