2025買6代mini一問

三千幾256gb
會唔會唔值?
唔打機
用嚟出街上網
返工wts IG fb
間中開美圖執下相
已有13吋air
但太大部唔岩拎出去
現時用緊6代嘅師兄
部機會唔會lag ?

個 60Hz LCD 拖動網頁時好唔順滑

而家個個慣左 120Hz OLED 手機,推網頁上下時無殘像/蒙糊

TOP

三千幾256gb
會唔會唔值?
唔打機
用嚟出街上網
返工wts IG fb
間中開美圖執下相
已有13吋air
但太大部唔 ...
x205 發表於 2025-10-11 10:43





有點貴. 唔係 MINI 6 唔值. 見官方翻新機都係呢個價.
而係你做既野, 唔駛用到 MINI 6.
你可以去 船轉 睇下, 有二手都好似二千幾.

MINI 5 都得.
你都唔打機, 做個 D 野好普通.
入門電話都得, 何況 A系 CPU.

睇下你係咪要配合番 AIR 13, 平果生態.
否則可以考慮下 ANDROID 個 D. 你做既野, 應該唔駛三千幾咁貴.

TOP

三思呀師兄, 冇 AI 用, RAM 又少, upgrade iPad OS 26 可能會有問題 (我仲係 18.7.1).  你不如 mini7 128GB?

TOP

用家答你, 如果唔上 26, mini 6 到 2025 年仲係好得, 我用佢 surf web, ebook, YouTube, Apple music, 就算 moonlight 打機全部冇問題

係上左 26 真係大食左, 要 disable d 特效先用得過

我同你一樣, 有大 iPad, 所以先想平入一部細既玩, 唔駛 2k 玩埋 LTE, 抵到爛

TOP

ios 26 可以較每個app window 大細
幾好用但係好似幾食電下
我好少用mini6 最多間唔中用黎打下機

TOP

本帖最後由 x205 於 2025-10-13 23:03 編輯

Thx all
最後買左美版mini7 256
裝左好多app
流暢度依然keep到
多ram 係唔同嘅
而家算係過渡期
等有下代mini8再換
Mini 7條邊框太粗

TOP

都係有新買新

TOP

下年買 iPhone Ultra 摺機啦

TOP

奇怪, 陸版平D, 但無乜HK人入手

TOP