bcontrol 當前離線
進階會員
LEARZA 當前離線
我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。 想問下有冇可能 ... bcontrol 發表於 2025-1-17 00:39
TOP
vasaocean 當前離線
初級會員
atslab 當前離線
中級會員
雯雯 當前離線
golfmichael 當前離線
回覆 雯雯 咁做只係將電話線/no 做咗 voip gateway, 駁通2個網絡, 但依然要 keep 住條電話線/no, 我理解 ... atslab 發表於 2025-1-17 18:45
希望樓主可以講解吓MNP嘅意思 LEARZA 發表於 2025-1-17 20:00
淼林焱 當前離線
我估佢可能想直接將條landline既SIP參數落自己個voip server, 但首先我地唔知佢條landline係條線直接入屋 ... 雯雯 發表於 2025-1-18 11:42