[操作疑難] 其實住宅電話號碼有冇得MNP去自己起嘅VOIP server?

我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。

想問下有冇可能做到? Thanks!

我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。

想問下有冇可能 ...
bcontrol 發表於 2025-1-17 00:39


好專業嘅操作疑難
請問MNP代表什麼?

TOP

我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。

想問下有冇可能 ...
bcontrol 發表於 2025-1-17 00:39


我有同樣的想法
但暫時嘗試到都是第三方供應商提供的香港號碼
未有辦法可以降自己固網號碼MNP過去

TOP

我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。

想問下有冇可能 ...
bcontrol 發表於 2025-1-17 00:39

你個 mnp 咩意思?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。

想問下有冇可能 ...
bcontrol 發表於 2025-1-17 00:39


用帶fxo port既hardware.

TOP

回覆 5# 雯雯

咁做只係將電話線/no 做咗 voip gateway, 駁通2個網絡, 但依然要 keep 住條電話線/no, 我理解同 mnp 意思唔一様

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我用緊Ubiquiti嘅UDM Pro, 想用Unifi Talk起個VOIP server, 然後MNP屋企電話number落去。

想問下有冇可能 ...
bcontrol 發表於 2025-1-17 00:39

直接答你問題,答案就係「無可能做到」

唔解釋咁多

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  雯雯

咁做只係將電話線/no 做咗 voip gateway, 駁通2個網絡, 但依然要 keep 住條電話線/no, 我理解 ...
atslab 發表於 2025-1-17 18:45



    希望樓主可以講解吓MNP嘅意思

TOP

希望樓主可以講解吓MNP嘅意思
LEARZA 發表於 2025-1-17 20:00


我估佢可能想直接將條landline既SIP參數落自己個voip server, 但首先我地唔知佢條landline係條線直接入屋定係屋內要加設備, 直接入屋只能用fxo, 加設佩既香港一般大電訊商都唔會俾佢, 除非佢係用comnet或自己crack. 其次就算樓主攞到sip參數, 都有可能好似廣東電信咁走ISP內網, 即係得物無所用.

TOP

我估佢可能想直接將條landline既SIP參數落自己個voip server, 但首先我地唔知佢條landline係條線直接入屋 ...
雯雯 發表於 2025-1-18 11:42


我睇唔多似係咁,另外潛水post何必咁認真

TOP