Magic 也有 2.1 + sense update?

根據 北美 Rogers 的聲明, HTC 年中也會推出 Magic 的 2.1 更新, 不過不知道是否只限北美.

http://androidandme.com/2010/01/ ... -for-select-phones/

By mid-year, HTC will issue an upgrade to Android 2.1, including the highly acclaimed HTC Sense experience for the HTC Magic.

睇黎...Magic 重有d 價值
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

其實magic 都唔錯, 我覺得靚仔過hero, 不過spec 唔update....

TOP

原帖由 rickdom 於 2010-1-6 15:38 發表
其實magic 都唔錯, 我覺得靚仔過hero, 不過spec 唔update....


其實只係個cam 姐

TOP

MAGIC同HERO唔係差個CAM同3.5mm咩??
又有幾唔update??

講真都唔等htc啦,大陸個邊有magic 2.1 beta rom出左,不過相機唔用得同埋有少量 bug
我諗等上面清埋d bug,htc都未出到官方rom
講真htc機影相

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-6 16:28 發表
MAGIC同HERO唔係差個CAM同3.5mm咩??
又有幾唔update??

講真都唔等htc啦,大陸個邊有magic 2.1 beta rom出左,不過相機唔用得同埋有少量 bug
我諗等上面清埋d bug,htc都未出到官方rom
講真htc機影相

我up左官方rom無得rom

TOP

原帖由 antony85 於 2010-1-6 16:35 發表

我up左官方rom無得rom


收部機皮囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 真.史提御姐 於 2010-1-6 18:00 發表
希望亞洲區有得Up啦....


就算無...XDA 都會有XD

TOP