(本身想去某登出po, 但無account, 如果有師兄有account 可以的話就請幫忙fwd去汽車台 )
今朝大妁十一點半(13/4/2023)我考完18返到柴灣試場, 三魂唔見七魄, 拎住張result 企咗係site office 對出黃線附近, 有個師兄考緊窄路掉頭, 我師傅大聲小我可能影響其他人考試, 加有個"場務"拉我行埋啲
我考完好呆, 一片空白, 雖然唔係企係車路但都太接近, 唔知可能會影響到你, sorry 
之後見你成功掉頭泊位出到街, 希望你無畀我擾亂你, 成功pass 路試啦, 再講多次唔好意思 |