今朝係柴灣考18牌, 要同個師兄講聲唔好意思

(本身想去某登出po, 但無account, 如果有師兄有account 可以的話就請幫忙fwd去汽車台)
今朝大妁十一點半(13/4/2023)我考完18返到柴灣試場, 三魂唔見七魄, 拎住張result 企咗係site office 對出黃線附近, 有個師兄考緊窄路掉頭,  我師傅大聲小我可能影響其他人考試, 加有個"場務"拉我行埋啲  
我考完好呆, 一片空白, 雖然唔係企係車路但都太接近, 唔知可能會影響到你, sorry
之後見你成功掉頭泊位出到街, 希望你無畀我擾亂你, 成功pass 路試啦, 再講多次唔好意思

邊個唔會噉。我上個月觀塘考2號中期試,幾乎冇命。最後僅僅成功過關。

TOP

我考18牌行荃灣...

屠房對面有架旅遊巴學神突然玩急停
去到凍房有架小巴閘埋黎上客
德士古道迴旋處想出有架廿五噸係荃灣路衝落黎即刻要打右燈轉多個圈

考左咁多次車(1/2/18我分開考)有個感覺(特別係商用車輛)係考牌官其實開車10秒內已經諗好俾唔俾個牌你,剩低既係你點去證實佢既決定...

另外,路面經驗呢樣野真係好緊要。

via HKEPC Reader for Android

TOP