kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
進階會員
fkjohnny 當前離線
TOP
OLFA 當前離線
中級會員
patkwok 當前離線
【EndLess】泰利 當前離線
路過搭單問一問 如果想玩下超頻 3700x駛唔駛買到Be Quiet! Dark Rock Pro 4 定係行一體式水冷好? 因為見Dar ... patkwok 發表於 2020-9-7 13:37
用緊x53路過 idle 3x度 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) 【EndLess】泰利 發表於 2020-9-7 14:13
louis3412 當前離線
wow idle 3x 咁低 其實一體式水冷係咪用幾年就要換? patkwok 發表於 2020-9-7 15:49
sport 當前離線
yoman1314 當前離線
初級會員