新MOS .........磨沙黑........漂亮 !

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

咩板先啱用? 吼距幾多?

TOP

可惜是790的。。。。

TOP

原帖由 短笛浪人 於 2008-10-24 21:52 發表
可惜是790的。。。。

浪人 ....你又知係790

TOP

原帖由 短笛浪人 於 2008-10-24 21:52 發表
可惜是790的。。。。


你講邊張是 790 ??


TOP

AMOSI 是通用於大多數的ASUS MOS的通用型水冷頭

孔距為81MM

[ 本帖最後由 Bitspowerhk 於 2008-10-25 00:00 編輯 ]

TOP

原帖由 Bitspowerhk 於 2008-10-24 22:20 發表
AMOSI 是通用於大多數的ASUS MOS的通用型水冷頭

有無生產 X48 南北橋冷頭

TOP

原帖由 sunnylee 於 2008-10-24 22:51 發表

有無生產 X48 南北橋冷頭


目前已經有 ASUS RAMPAGE EXTREME 與 ASUS RAMPAGE FORMULA的生產計劃

TOP

很毒呢
可惜我仲未上水

TOP

原帖由 LKNim 於 2008-10-24 23:21 發表
很毒呢
可惜我仲未上水


Enzotech WMST-81NP 仲毒
http://www.enzotechnology.com/wmst_81np.htm#

TOP