新装水冷秀一下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

最緊要滿意

TOP

圖示改一改比較好
不然一眼就看到是COPY過來的

TOP

可以剪短d喉 有點長同亂 火牛d線可以執執~

TOP

樓主已往o既post...我覺得部機唔係樓主....只係轉載人o既帖o黎呃POST多d囉

TOP

原帖由 Gyula_Kadar 於 2008-11-17 20:04 發表
樓主已往o既post...我覺得部機唔係樓主....只係轉載人o既帖o黎呃POST多d囉


all the motherboard is different and the case and PS changed.
Also the case id different too ~:funk: :funk: :funk:

[ 本帖最後由 pigskinhk 於 2008-11-18 12:40 編輯 ]

TOP

good!!!!!!!!!!

TOP

好standard的安裝, d喉好似打哂結咁

TOP

多口問句, 你對ram咁插會唔會係行單管道? 定係你款底版係咁插先行雙管道?

TOP

初級會員扼post升級, 比你扼左添

TOP