原帖由 sunderstan 於 2009-2-20 18:24 發表 
唔該各位大佬想問下
佢d radiator如果要裝38mm厚既12cm風扇洗唔洗另外再買d乜咁架?
thx...
支架用嚟mount 風扇....風罩?
唔止 thermochill, 所有排都可加可唔加. 風罩作用, 加強風力集中吹排, 保持風扇與排適當距離減低嘈音, 風扇是有太近盲點的; 及大排多風扇時, 裝一個一件過風罩上機箱可能容易過開幾把風扇孔及對位.
[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-2-20 19:25 編輯 ] |