OnlinePlayer 當前離線
初級會員
New Bitmap Image (2).jpg (11.95 KB)
下載次數:55
2009-8-9 13:26
artreetree 當前離線
中級會員
TOP
nothingzd 當前離線
原帖由 nothingzd 於 2009-8-9 18:45 發表 三洋有機電容 顯示卡爆左電容?
原帖由 OnlinePlayer 於 2009-8-9 22:27 發表 唔小心整斷- -
原帖由 artreetree 於 2009-8-9 22:30 發表 斷 點整到架 用錫焊返得唔得呀