新手一問

邊到有e隻電容買?幾錢粒?

New Bitmap Image (2).jpg (11.95 KB)

New Bitmap Image (2).jpg

TOP

三洋有機電容
顯示卡爆左電容?

[ 本帖最後由 nothingzd 於 2009-8-9 18:45 編輯 ]

TOP

原帖由 nothingzd 於 2009-8-9 18:45 發表
三洋有機電容
顯示卡爆左電容?


唔小心整斷- -

TOP

原帖由 OnlinePlayer 於 2009-8-9 22:27 發表


唔小心整斷- -


點整到架
用錫焊返得唔得呀

TOP

原帖由 artreetree 於 2009-8-9 22:30 發表


點整到架
用錫焊返得唔得呀


見到一粒咁貴--
我當壞賣左佢算

TOP