香港可以首賣nexus是否因為香港人英文程度比較高?

亞洲只有星加坡同香港,是否還是沒有中文界面呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

中英介面都係一樣用法,介面上的英文一定唔會太難,即使真係有唔知既都唔會多!

我都用緊milestone,其實真係某程度上睇英文係好睇d,順眼d!(指個介面)

TOP

台灣果個taiwan up出事la
其實佢show singapore同香港都有d似係樓主見解
當然銷售network又係另一個考慮

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Perhaps a major reason is the keen competition of mobile phone in HK.
I just saw a c-hing said, "I get a new set of mobile phone every other month".

TOP

i just think
yes the english level in hk is one of the reason
but another reason may be google is giving a chance mainlander to buy the phone also

TOP

其實冇中文界面都唔緊要,小弟都係用milestone(呢個post都係用milestone開),但睇唔到香港字都gay煩...
(我寫極都寫唔到個gay字...)

TOP

原帖由 UncleBill 於 2010-1-6 10:03 發表
亞洲只有星加坡同香港,是否還是沒有中文界面呢?

我諗係應該因為香港人買得起、捨得買多D。印度好多人英文好過香港人。

TOP

呢個其實好試乎使用習慣,我無論手機/電腦都係英文 UI,用中文反而睇唔慣。

但我知好多人真係唔識 d 英文字,所以佢地用中文機會比較舒服 d

TOP