貓扇代替品14CM

TOUGHFAN 14CM香港好似冇貨,好似同貓既14CM比呢隻好D,佢隻12CM都唔差,大家點睇?

我會揀 Arctic P14 平靚正

TOP

回覆 2# danny9428
我都有P14 PST,但未試2隻放係前機箱,淘左2隻T 14 試下有冇咁強

TOP

回覆 1# strikewinghk

我都想入手T14換咗水冷兩個原裝風扇, 可惜香港只有T12

TOP

How about Wing14?

TOP