Gigabyte EX58-EXTREME 北橋散熱問題

Gigabyte EX58-EXTREME  北橋水冷頭可5可能拆出黎,,自己上過一個上去嫁??

呢塊板本身有被動散熱,可以唔用水冷頭,佢會跟比你

TOP

我係話紅色果部份
motherboard_productimage_ga-ex58-extreme-00_big.jpg

TOP

原帖由 Exai 於 2009-5-9 16:45 發表
Gigabyte EX58-EXTREME  北橋水冷頭可5可能拆出黎,,自己上過一個上去嫁??

原帖由 Exai 於 2009-5-9 23:38 發表
我係話紅色果部份
844812


可以 拆出黎,  自己上過一個上去

TOP

咁如果好似msi個隻x58 pro南北橋要拆一齊拆咁樣又點? 幫南橋上埋水冷? 但係又會阻到pic-e啲卡喎


[ 本帖最後由 chanhoktai 於 2009-5-11 15:18 編輯 ]

TOP