新手一問@O@

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

原帖由 bigppig 於 2009-5-7 02:13 發表
P4機上水冷...淨係CPU...大約要幾銀?___?
同埋...可以係邊度搵到D二手野架


建議你買粒45nm嘅u算

TOP

如果你誤超頻,照樓上咁講

換粒45nm,即使用原裝散熱,都誤會好高溫

TOP

好多時 換水冷味必係要溫度架._____.

TOP