今日到手vga水冷頭



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

gtx285 3WAY,有無測試出呀

TOP

原帖由 kenken33 於 2009-4-28 23:24 發表
gtx285 3WAY,有無測試出呀

都未得閒上機.....sorry.....未有測試

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 DANDEE 於 2009-4-28 23:38 發表
師兄用幾多隻排去散3張display?

未決定....
1個120 + 1個240得唔得?D5 pump + 3個vga頭

TOP

原帖由 amoslee 於 2009-4-28 23:41 發表

未決定....
1個120 + 1個240得唔得?D5 pump + 3個vga頭

夠晒有餘,一定得.

TOP

原帖由 sam1989 於 2009-4-28 23:47 發表

夠晒有餘,一定得.

當真?Thx先。
師兄都有用緊嗎?

TOP

koolance 呢隻牌子, 呢隻冷頭真係唔錯

TOP

原帖由 山田剛司 於 2009-4-28 23:56 發表
koolance 呢隻牌子, 呢隻冷頭真係唔錯


我都有用緊 koolance的4870X2頭,Good!

TOP