舊機上水

幫(朋友)整機..
拎到番屋 企先佢係P4 1.5
同佢轉左1.6.又無SD RAM><
一開機個D20G HDD 同CPU FAN 好嘈..
同佢轉左行小小..
之後同佢行640G HDD..
點知..唔十卜+136GHDD..
之後放左張ADAPTEC 2410SA 入去..
轉埋CASE 換曬COOLERMASTER 12CM
之後換左隻460W  牛牛比佢..

上水后個樣

DSC00974.JPG (159.96 KB)

DSC00974.JPG

唔打得都嚇得下人
自己都收左d舊CPU block
不過無舊板玩 亦都暫時懶得去改top

TOP

BACKUP PIC

之後諗緊用775好定係AM2好..
自己有AM2CPU 同MB .但個水冷BLOCK 無扣具.(有PII 940DEFAULT HEATSINK)
另有一快 975 (775)MB +PD930 有扣具 但MB 半壞

DSC00976.JPG (219.9 KB)

DSC00976.JPG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔知幾多度呢???

TOP

俾d數據黎睇下

多謝分享

TOP

回覆 6# 的帖子

放左0係度..未得行攪

DSC00999.JPG (231.44 KB)

DSC00999.JPG

TOP