[討論]請問有無C Hing用緊並聯行水冷排呢?

請問有無C Hing用緊並聯行水冷排呢?
當然要2隻排都1樣...
目前諗到的好處只係有:
1) 可大大減低水阻 (比起串聯的方式)及;
2) 2隻排可同時發揮功效(雖然2隻串聯都得,但串聯的話,熱量會先由第1隻排先帶走才進入第2隻排;現在熱量平均分佈到2隻排)。

無乜壞處呢?
其實work 唔work的呢?
唔知岩唔岩,請指教!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-5-22 23:28 編輯 ]

但咁樣行水流要好平均喎
好高難度

TOP

原帖由 hangck 於 2009-5-22 23:33 發表
但咁樣行水流要好平均喎
好高難度

淨係果2個排要平均之麻,用1樣長度的水喉及用T-joint咪得囉?
當然2個排要1模1樣啦!
     |
   /  \
  |      |
(排) (排)
  |      |
   \  /
     |

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-5-22 23:47 編輯 ]

TOP

原帖由 amoslee 於 2009-5-22 23:44 發表

淨係果2個排要平均之麻,用1樣長度的水喉及用T-joint咪得囉?
當然2個排要1模1樣啦!
     |
   /  \
  |      |
(排) (排)
  |      |
   \  /
     |

if you blend the water tube , the resistance will be different .......
maybe you can use t-shape tube (hard one , by metal)

water > T-shape x1 + L shape x2   > 360x2  > T-shape x1 + L shape x2  > out

TOP

原帖由 anonymoushk 於 2009-5-22 23:58 發表

if you blend the water tube , the resistance will be different .......
maybe you can use t-shape tube (hard one , by metal)

water > T-shape x1 + L shape x2   > 360x2  > T-shape x1 + L shape x2  > ou ...

yeap, this is what I am thinking.
are you using this, or any suggestion / comment, C Hing?

TOP

第1:你會用咩冷排
第2:安裝前要用水平尺度清楚
       唔係好難做左右水流做平均

[ 本帖最後由 hangck 於 2009-5-23 00:07 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 hangck 於 2009-5-23 00:07 發表
第1:你會用咩冷排
第2:安裝前要用水平尺度清楚
       唔係好難做左右水流做平均

1) as long as 2隻排是1樣,用咩冷排有(大)關係嗎?
2) 我懷疑係慎咪真係要用水平尺度得咪精細?因為成條水道理請上是密封的,有泵推的情況下只要沒有1邊長D1邊短D,理應2隻排將提供1樣水阻 (其他如地深吸力....有這麼大影響嗎?)。

TOP

原帖由 darrem 於 2009-5-23 00:12 發表
1,我諗就算係兩個一樣GA排,水阻都唔會點減,因為你都係同一個LOOP入面,即係你個PUMP都要用同樣的力 (唔知有冇講錯呢?)

2,好少人會連續行完兩個排先去BLOCK掛

1) 泵用同樣的力,但如果水阻低便可以把水推得更快!更有效帶走熱力。
2) 我估應該唔少有係,但而家的討論唔係多或少人咁樣行,而係喱個方法的可行牲


[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-5-23 00:22 編輯 ]

TOP

原帖由 amoslee 於 2009-5-23 00:16 發表

1) as long as 2隻排是1樣,用咩冷排有(大)關係嗎?
2) 我懷疑係慎咪真係要用水平尺度得咪精細?因為成條水道理請上是密封的,有泵推的情況下只要沒有1邊長D1邊短D,理應2隻排將提供1樣水阻 (其他如地深吸力....有這麼大影響嗎?)。

有影響!!!
如果你有安裝過360厚排就知道la

TOP