dannyctl 當前離線
Danny C.T.L.
中級會員
WINGLESLIE 當前離線
進階會員
TOP
purplepaper 當前離線
原帖由 dannyctl 於 2009-6-12 19:04 發表 上嚟睇得多...中晒毒! 改吓屋企D位玩吓先! 870241870243 870245 將原裝3隻14cm風扇位打通 870247870249 外圍係原裝14cm位, 而家改用360Stealth 870251870253870255 改色 870257870259 準備 870261870263870265 上水 ...
BenYou 當前離線
darrem 當前離線
Banned
原帖由 BenYou 於 2009-6-12 19:27 發表 樓主用 Feser One
原帖由 darrem 於 2009-6-12 19:33 發表 個箱好大丫:funk: 紅色水都好正 丫樓主用咩DISPLAY卡?
原帖由 purplepaper 於 2009-6-12 19:34 發表 我都有支紅色..而家先用蒸流水行住幾日先.順便當洗下入面D野.諗住試完水先入. 樓主要裝其他冷頭就咁快入冷液!!?會唔會浪費左?