Lian Li X2000 第2期完工 補相 19-05-09

上嚟睇得多...中晒毒! 改吓屋企D位玩吓先!
01.jpg 02.jpg
03.jpg
將原裝3隻14cm風扇位打通
04.jpg 05.jpg
外圍係原裝14cm位, 而家改用360Stealth
06.jpg 07.jpg 08.jpg
改色
09.jpg 10.jpg
準備
11.jpg 12.jpg 13.jpg
上水
14.JPG 15.JPG
16.JPG 17.JPG
18.JPG 19.JPG
20.JPG 21.JPG
22.JPG 23.JPG
24.JPG

第2期  GTS250 + EK9600SLI water block
27.jpg

頂電容, 要cut少少位
28.jpg

上水
29.jpg
30.jpg
31.jpg 32.jpg
33.jpg 34.jpg
35.jpg

完工
36.jpg 37.jpg

禮成, 整得唔好, 唔好見笑

[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-6-20 00:02 編輯 ]

好正呀

TOP

原帖由 dannyctl 於 2009-6-12 19:04 發表
上嚟睇得多...中晒毒! 改吓屋企D位玩吓先!
870241870243
870245
將原裝3隻14cm風扇位打通
870247870249
外圍係原裝14cm位, 而家改用360Stealth
870251870253870255
改色
870257870259
準備
870261870263870265
上水 ...

正呀.....師兄你放毒就真啦.好整齊好企理.順便問問.

師兄用邊隻冷液?

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-12 19:26 編輯 ]

TOP

樓主用 Feser One

TOP

我發覺玩水嘅人都獨愛紅蝠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 BenYou 於 2009-6-12 19:27 發表
樓主用 Feser One


yes

TOP

原帖由 BenYou 於 2009-6-12 19:27 發表
樓主用 Feser One

我都有支紅色..而家先用蒸流水行住幾日先.順便當洗下入面D野.

行左幾日.D水都變左米色.諗住試完水先入.

樓主要裝其他冷頭就咁快入冷液!!?會唔會浪費左?

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-12 19:36 編輯 ]

TOP

原帖由 darrem 於 2009-6-12 19:33 發表
個箱好大丫:funk:
紅色水都好正

丫樓主用咩DISPLAY卡?


箱大, 但空間小
Display 係 GTS250

TOP

原帖由 purplepaper 於 2009-6-12 19:34 發表

我都有支紅色..而家先用蒸流水行住幾日先.順便當洗下入面D野.諗住試完水先入.

樓主要裝其他冷頭就咁快入冷液!!?會唔會浪費左?


因為我心急.....
買左D嘢好耐, 頂D嘢又分開晒, 再等......成套嘢變晒舊產品喇

TOP