leon99 當前離線
長江7號
進階會員
j2g4 當前離線
原帖由 leon99 於 2009-6-5 00:57 發表 QuadroFX 4500有無水冷頭買O架?係咪用番8800GT都啱用O架?
TOP
原帖由 j2g4 於 2009-6-5 20:01 發表 QuadroFX 4500 是否同 8800GT公板 pcb 一樣先
heiching 當前離線
中級會員
原帖由 heiching 於 2009-6-5 23:40 發表 GPU Block 就應該ok, 一體就應該唔得
lau.lau 當前離線
原帖由 lau.lau 於 2009-6-6 11:09 發表 如果無記錯, Quadro fx4500 係 7800GTX來 wow
長勝飛龍 當前離線
一起走過的日子
特級會員
原帖由 leon99 於 2009-6-7 03:44 發表 係喎,大家都係05年既產品,都有無VGA水冷頭啱用呢?
原帖由 長勝飛龍 於 2009-6-14 20:35 發表 http://ep.yimg.com/ip/I/sidewindercomputers_2055_2630780 呢隻應該岩你用,團購果邊有得訂
原帖由 leon99 於 2009-6-15 02:41 發表 872803872805 唔見個網頁有呢隻買喎,只得呢隻http://www.aquatuning.de/product ... TPE--ATI-X19xx.html唔知o唔ok呢?團購要$510 ...