想当年我的第一套水冷。

用的係金魚缸哥種細泵,水流唔批好大,循環返來的水溫度剛剛好,唔會太熱。
用的係日之泉水,用一個4公升左右的有蓋膠箱裝住,系個膠箱上面鑽兩個窿插兩條管,個泵就放系箱入面,金魚缸哥種細泵系潜水泵来的,一條管出水一條管返水。
水先去CPU,再去顯示卡,最後去底板北橋,然後流返水箱。

仲有一個12 *12 CM ,外殼應該14 * 14左右的散熱排,上面裝把12CM風扇,點水系北橋返來之後經過呢個排再入返去水箱。

正常用左年幾,直到換左件,個CPU無甘熱,所以就換左唔再用。

人人都話用水會危險,其實唔批,只要安裝的時候小心點,裝好之後唔普亂碰到拒,就無問題,我就係甘裝好就用左年幾都無問題。

不過當你連續長時間開機的時候,哥4公升水慢慢都係會升溫,解決的最好方法就係。 。 。 。 。 。用冰!

我羅兩支600幾ML的水樽裝滿水,然後放落冰箱等拒結冰,結冰之後就羅一支出來放落個4公升水箱內,幾分鐘就溶得差唔多啦,點野又變返液體,點水都同時降底左溫度。用兩支系方便循環,呢支溶左之後馬上放返冰箱等拒再結冰,點水再熱的時候就用另一支,用完再放入去,等再下一次要用的時候,第一支又已經及時結返冰。就係甘搞法。

散熱排點大都好,都唔夠我點冰厲害。

我呢呢個做法就唯一買左三個水冷頭同一個12CM小散熱排,仲有點膠管。個泵同膠箱係自己本身有的垃圾。一共先花費300幾蚊。


呢個就係我第一套真正的水冷。但假如要提到用水來幫電腦製冷的話,再之前幾年仲有另一套猛料。花費只需要幾蚊就搞掂。

其實CPU仍然系用散熱風扇,但我用打吊針哥種膠管系散熱片入面繞左N圈,然後再用水系入面流過,然後點膠管入面的水就會將散熱片上的熱吸走一部分,水吸唔走的就照常通過風扇吹走,一樣可以達到幫助散熱的效果。

我本來想穩金屬管的,因為吸熱能力肯定更好,但我穩唔到合適的,所以最後唯有用打吊針哥種管。呢種管仲有一個好處,就係內置一個調流速的野,我可以等點水慢慢流。

話拒猛,其實好戲在後頭,由於我當時無泵,所以點水係無辦法直接循環的。我的做法系,機箱上面放一個大水盆,大概有10幾公升水。然後再將吊針管掛塊重物沉落水度,然後幫點水向下流,由於地心吸力的幫助,所以點水會自動慢慢向下流,我係地下再放一個盆裝返點水。

由於水盆夠大,而且我調速令拒慢慢流,所以流出來的水比較熱,但畢竟還是幫CPU降了溫,流得慢可以唔使甘快換水嘛。

我當時就係通宵開機的時候放一盆水,第二朝都仲未流完。

當水流完之後,只要將上下兩個盆調轉,又可以再流過。點水經過長時間之後,又已經自然冷卻左啦。呢套就係我第一套用水幫助散熱的方案。

估唔都一套價值幾千銀的野,你可以用幾百元搞店,
給你搞都我又想玩下,同埋你講下d溫度係店,我想知
如果有相最好upload,我想see see個樣

TOP

原帖由 yuenkl2009 於 2009-6-3 09:26 PM 發表
估唔都一套價值幾千銀的野,你可以用幾百元搞店,
給你搞都我又想玩下,同埋你講下d溫度係店,我想知
如果有相最好upload,我想see see個樣


真系用水冷頭製冷的哥套,我當時的配置系的P42.8C +華碩P4P800東南底板, FX5700仲有一張的顯示卡。顯卡同底板北橋的溫度我無留意,但肯定的CPU系一般只有40幾度,全負荷空載同的溫度差別唔批好大,水冷最大的好處就系甘。剛開機的時候,基本上就系同水溫差唔多,行一段時間後水溫升高之後, CPU的溫度同樣會升高。我裝水的膠箱系透明的,我放左個金魚缸哥種潛水溫度計落去隨時睇下水溫,當水溫超過50度之後我就放冰令拒降低,水溫一低的CPU一樣跟住低。反正用左水冷之手, CPU的溫度一般無超過50度。我記得當時買的CPU的水冷頭淨系蚊160的P4 478再用個專用的水冷頭固定器固定住,其它兩個就每個都唔使蚊100 。三個頭一樣,都系純銅底座,上蓋系透明的膠,中間有密封膠圈,用羅絲固定底座同上蓋。

另一套用吊針膠管哥只流野水冷,系好早好早嘍,當時系卡式PIII 450核心外置二級哥個年代。大概系2001年年左右呱。未加水膠管之前個CPU的負載全直頭上攝氏70度,手指都無辦法長時間按住散熱器,因為長時間的話會熱到痛,哥陣個系卡式的處理器,自帶風扇,想升級散熱器都無辦法,所以谷住要搞成甘,搞左之後溫度底過60度,都算系好有幫助。

你講的幾千銀一套其實真系無乜必要。現家點貴野只系組件豐富,方便安裝。

因為系以前的事,只系今日得閒羅返出來講,所以無相比你睇哦。

不過現家點的CPU的P4都無以前甘熱,所以我現家都唔用水冷嘍。我現家個的CPU用風冷一般都系40幾度,幾好。

[ 本帖最後由 彬騰 於 2009-6-3 22:30 編輯 ]

TOP

咁有陣時都幾麻煩,不過便野係咁啦,你果陣時店解唔用果d水冷專用的'水'

TOP

原帖由 yuenkl2009 於 2009-6-3 23:14 發表
咁有陣時都幾麻煩,不過便野係咁啦,你果陣時店解唔用果d水冷專用的'水'


你知道 吊針膠管 有幾幼
用什麼 d水冷專用的'水 都無用

[ 本帖最後由 j2g4 於 2009-6-3 23:42 編輯 ]

TOP

原帖由 yuenkl2009 於 2009-6-3 11:14 PM 發表
咁有陣時都幾麻煩,不過便野係咁啦,你果陣時店解唔用果d水冷專用的'水'


水冷專用水一般只係有點絕緣性,其它無乜特別,買拒只係浪費銀兩。純水系最好的製冷液,好多環境下面唔用絕水而係水入面加野,係為左其它方面的問題,比如汽車用的水,有防止結冰同減少生鏽的功能。我放日之泉水係為左唔想要任何雜質系水管或者水冷頭入面積聚,影響散熱,花幾蚊買4公升日之泉我都係捨得的。 如果放水喉水的話,我怕長時間之後會變黃同有雜質。我當時一個轉接頭都無用,全部一個個順住直插點水冷頭的插口。 CPU出水就接顯示卡入水,顯示卡出水就接北橋入水,北橋出水就接去散熱排,散熱排出水就接返去水箱。膠管直接插落插頭度,無用野綁緊,一樣用得好地地,從來無發現有漏水。

TOP

原帖由 j2g4 於 2009-6-3 11:38 PM 發表


你知道 吊針膠管 有幾幼
用什麼 d水冷專用的'水 都無用


留意我講的係兩套水冷哦。開頭講的哥套真正水冷系用內6外8 MM的膠管的,後面哥套“假水冷”先系用吊針膠管,因為只有拒先可以系散熱片入面穿過。

TOP

原帖由 彬騰 於 2009-6-3 23:47 發表


水冷專用水一般只係有點絕緣性,其它無乜特別,買拒只係浪費銀兩。純水系最好的製冷液,好多環境下面唔用絕水而係水入面加野,係為左其它方面的問題,比如汽車用的水,有防止結冰同減少生鏽的功能。我放 ...

水冷專用水仲有色架
唔怕出水問題 用水可能仲好(如果真係有純水)

TOP

師兄可唔可以影D 相出黎分享下?

[ 本帖最後由 pigmich 於 2009-6-6 14:29 編輯 ]

TOP

原帖由 wingyat92 於 2009-6-6 12:03 PM 發表

水冷專用水仲有色架
唔怕出水問題 用水可能仲好(如果真係有純水)



蒸溜水应该比较纯。

TOP