原帖由 yuenkl2009 於 2009-6-3 09:26 PM 發表 
估唔都一套價值幾千銀的野,你可以用幾百元搞店,
給你搞都我又想玩下,同埋你講下d溫度係店,我想知
如果有相最好upload,我想see see個樣
真系用水冷頭製冷的哥套,我當時的配置系的P42.8C +華碩P4P800東南底板, FX5700仲有一張的顯示卡。顯卡同底板北橋的溫度我無留意,但肯定的CPU系一般只有40幾度,全負荷空載同的溫度差別唔批好大,水冷最大的好處就系甘。剛開機的時候,基本上就系同水溫差唔多,行一段時間後水溫升高之後, CPU的溫度同樣會升高。我裝水的膠箱系透明的,我放左個金魚缸哥種潛水溫度計落去隨時睇下水溫,當水溫超過50度之後我就放冰令拒降低,水溫一低的CPU一樣跟住低。反正用左水冷之手, CPU的溫度一般無超過50度。我記得當時買的CPU的水冷頭淨系蚊160的P4 478再用個專用的水冷頭固定器固定住,其它兩個就每個都唔使蚊100 。三個頭一樣,都系純銅底座,上蓋系透明的膠,中間有密封膠圈,用羅絲固定底座同上蓋。
另一套用吊針膠管哥只流野水冷,系好早好早嘍,當時系卡式PIII 450核心外置二級哥個年代。大概系2001年年左右呱。未加水膠管之前個CPU的負載全直頭上攝氏70度,手指都無辦法長時間按住散熱器,因為長時間的話會熱到痛,哥陣個系卡式的處理器,自帶風扇,想升級散熱器都無辦法,所以谷住要搞成甘,搞左之後溫度底過60度,都算系好有幫助。
你講的幾千銀一套其實真系無乜必要。現家點貴野只系組件豐富,方便安裝。
因為系以前的事,只系今日得閒羅返出來講,所以無相比你睇哦。
不過現家點的CPU的P4都無以前甘熱,所以我現家都唔用水冷嘍。我現家個的CPU用風冷一般都系40幾度,幾好。
[ 本帖最後由 彬騰 於 2009-6-3 22:30 編輯 ] |