Larkooler

係台灣網見到
好平
11090704703205_10.jpg
唔知呢到有冇CHING見過呢?

From the pic, 1 loop for all CPU, GPU, mos, NB?
That enough?

TOP

外置式.一體化.
不過我搵過香港好似未有得賣

TOP

原帖由 LUNG2000LUNG1 於 2009-7-9 13:10 發表
外置式.一體化.
不過我搵過香港好似未有得賣

通常係外國訂多係香港好少人會入

TOP

幾巨型啵
幾錢架...

TOP

剛搜過台灣幾個論壇都見到, 圖片中的是內置120.2, 對岸用Q6600做測試, 3.6g, 1.376v, full load 70度(我諗應該冇開冷氣), 效能同市場定位似乎同Thermaltake差唔多

[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-7-9 14:13 編輯 ]

TOP

2680台紙
唔洗700
好底......最衰香港買唔到

TOP

個樣好型仔

TOP

上置式果舊野好大件....

TOP

我可以幫手團購
不過運到黎我諗都要9百蚊左右

TOP