qcoo d 水冷得唔得?

qcoo d 水冷得唔得? 會唔會漏水ga?

會架
123456

TOP

原帖由 BenYou 於 2009-7-6 14:54 發表
會架
123456

有咩brand 唔漏?

TOP

咩brand 都會漏

TOP

原帖由 BenYou 於 2009-7-6 15:12 發表
咩brand 都會漏

玩野

TOP

咩品牌都有機會漏水
問題係安裝時程序有冇做漏, 小唔小心...

上機之前先做leaking test先
可以確保左d block冇漏水,
上左機之前行再行一日先好開機 (時間因人而異)
通當要漏嘅都已經漏左...

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2009-7-6 15:22 發表
咩品牌都有機會漏水
問題係安裝時程序有冇做漏, 小唔小心...

上機之前先做leaking test先
可以確保左d block冇漏水,
上左機之前行再行一日先好開機 (時間因人而異)
通當要漏嘅都已經漏左...

咁qcoo d 質素好唔好?

TOP

我見有隻$18xx 既qcoo 水冷,好似幾好咁

[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-6 15:32 編輯 ]

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-7-6 15:26 發表

咁qcoo d 質素好唔好?


質素好唔好我就唔夠膽講
一來我冇用過 二來大家standard唔同...
你最好去返佢地果邊自己search 下 d end-user post...

TOP

deleted for all sake~~

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-7-6 16:54 編輯 ]

TOP