請評Lian Li X1000 上水可行性

請各位ching 用你地玩水o既經驗 去評相中呢隻箱(未出但就出o既Lian Li X1000)
行一個loop (cpu + 底板)上水易唔易?
1個360排, 泵, reservior 會點放法?  最好呢3 樣o野個位置畫晌幅相入面.
如果可以, 請加d 解釋, 因小弟係新手中o既新手, 乜都唔識.

個泵一般放箱內定箱外? 純美觀考慮? 噪音問題?
泵放箱近頂部? 定係放箱底部?  有乜分別?  放箱底部會唔會影響個pressure head?

x1000 lian li.jpg (158.65 KB)

x1000 lian li.jpg

原帖由 highflyer 於 2009-6-30 14:21 發表
請各位ching 用你地玩水o既經驗 去評相中呢隻箱(未出但就出o既Lian Li X1000)
行一個loop (cpu + 底板)上水易唔易?
1個360排, 泵, reservior 會點放法?  最好呢3 樣o野個位置畫晌幅相入面.
如 ...


雖然小弟只係紙上談兵(冇玩過水),但我估ching唔會介意呱~~~

X1000睇怕唔作出改裝,都幾難放到360排.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

这个箱内部空间好小。可能连泵+樽都放不下,就算冷排外置都难。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-6-30 14:46 發表


雖然小弟只係紙上談兵(冇玩過水),但我估ching唔會介意呱~~~

X1000睇怕唔作出改裝,都幾難放到360排.


點會介意呢? 大家交流一下啦.

TOP

原帖由 小零 於 2009-6-30 15:34 發表
一個240 1 個 120 咪得lo
水泵+ 水箱仲易, 放係頂咪得lo


240+120 o既效能係咪相等一個360 ?
條數係咪咁計?

TOP

係咪大多數ching 都係將個排放晌機箱前?  利用箱前風扇去吹個排?

呢度有無ching 係放晌箱後o既外面or 箱上面?  

有無人試過HAF 932 上水? 將頂部個230mm 原裝扇拆除, 改放個360 排.

問題多多, 唔好意思

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-6-30 20:27 編輯 ]

TOP

e隻箱行風泠會好過行水

TOP

原帖由 小零 於 2009-6-30 15:34 發表
一個240 1 個 120 咪得lo
水泵+ 水箱仲易, 放係頂咪得lo

你試下用厚排會係點

TOP