highflyer 當前離線
13/10/09 開始淡出 hkepc
進階會員
x1000 lian li.jpg (158.65 KB)
下載次數:22
2009-6-30 14:21
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
原帖由 highflyer 於 2009-6-30 14:21 發表 請各位ching 用你地玩水o既經驗 去評相中呢隻箱(未出但就出o既Lian Li X1000) 行一個loop (cpu + 底板)上水易唔易? 1個360排, 泵, reservior 會點放法? 最好呢3 樣o野個位置畫晌幅相入面. 如 ...
TOP
darrem 當前離線
Banned
spinplate 當前離線
PhD
中級會員
小零 當前離線
PK 一名
Banned to Post
原帖由 K_C_ 於 2009-6-30 14:46 發表 雖然小弟只係紙上談兵(冇玩過水),但我估ching唔會介意呱~~~ X1000睇怕唔作出改裝,都幾難放到360排.
原帖由 小零 於 2009-6-30 15:34 發表 一個240 1 個 120 咪得lo 水泵+ 水箱仲易, 放係頂咪得lo
hangck 當前離線