機箱選擇?

唔該我想問下有咩好提議
小弟本身用緊HAF932, block有 cpu, vga & 兩組供電
                         頂置一個360排, 後外置一個140排, 一隻1200 pump
但駁晒d喉就變得好亂, 以家想搵隻再大少少既case, 用返以上既排又唔使改位
見好多師兄都有聯力玩水冷, 唔知有咩好介紹呢?
謝謝

適當使用一些45度或90度彎頭就冇咁亂的了

TOP

其實cm 1100都應該做到...

TOP

cm 1100 後面果把風扇唔係14cm ><
裝唔到個140排

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聯力V2010機箱  case 21xx  岩哂你

TOP

睇黎我都係換唔到
我張枱只係放得入932, 高d都唔得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢個好似幾好, 不過好似要mod個機箱先可以放到個360排

TOP

請問樓主個140排係咪用140mm風扇?
响邊喥買, 方便post張相睇吓嘛? THX

TOP