賓尼._. 當前離線
售ASUS P6T主機板
Banned
Jason@YIU_SHUN 當前在線
進階會員
TOP
原帖由 賓尼._. 於 2009-7-12 19:18 發表 idle : 47 仲高個我E+ -.-?但係fulload 就當然好好多好多
原帖由 賓尼._. 於 2009-7-12 19:46 發表 但係水好府見到好ching idle都係3x度左右...唔會4字頭 想問你U個冷頭幾多錢
talsoft 當前離線
初級會員
aybillmesmar 當前離線
中級會員
原帖由 賓尼._. 於 2009-7-12 01:51 發表 可唔可以講下你地D架生同埋溫度比我睇下,再諗入唔入水冷好~
mtx13579 當前離線
hangck 當前離線
Untitled-1.jpg (139.98 KB)
下載次數:45
2009-7-13 16:13