jeff_extergo 當前離線
進階會員
hpkpk123 當前離線
唔用SSD嘅電腦都係搵笨
TOP
原帖由 hpkpk123 於 2009-7-11 18:28 發表 idle溫度重高過風冷 唔知sp33會唔會咁呢
LUNG2000LUNG1 當前離線
龍大
原帖由 LUNG2000LUNG1 於 2009-7-11 18:40 發表 支持!!!!!!!!!!!! CHING 可唔可以來過極限測試
tuung 當前離線
中級會員
原帖由 tuung 於 2009-7-11 18:58 發表 其實唔要佢個冷排會唔會好d...?
purplepaper 當前離線
原帖由 purplepaper 於 2009-7-11 19:51 發表 咁既價錢可以玩到咁上下效能..小弟覺得唔錯了.
rt6688 當前離線
某某人疑似分身...