[測試] Syscooling 東遠水冷套裝 SP23 Testing Result

開箱文: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

之前因為有d小插曲(穿冷排)
搞到遲遲未能上機
之後依幾日去買左一隻Syscooling 240銅排玩住先 (From OCQQ)
而穿左果隻遲d會拎番上大陸換
而因為岩岩上水,未能提供太多測試,如VGA,Motherboard等
只燒了CPU 10多分鐘,未來有任何Result結果都會post上來

睇測試之前先細說番現有裝備
電腦配置:
CPU: AMD PIIx4 920 2.8GHz OC 3.3GHz (無加電壓)
MB: MP-AKGX Extreme GTS
VGA: HIS HD4830 IceQ4 575/900 OC 690/1000 (無加電壓)

風冷配置:
風神匠
IceQ4
散熱膏: GC-1

水冷配置:
CPU Block
北橋Block
VGA Block
240 薄銅排
單水道 (泵 -> 排 -> CPU -> 北橋 -> VGA -> 泵)
散熱膏: 北極銀雪

----------------------------------- 測試開始 ---------------------------------

風冷上機:

風冷上機照
RC-590 mod-04 側.JPG

因為之後風冷Full Load溫度冇記下,所以未能提供圖片
但記憶中CPU Full Load 係64~65度,

風神匠+IceQ4溫度idle溫度
wind temp idle.JPG

水冷上機:

現在使用的汽車防凍液 (~$40-$45)
DSC00169.JPG

上機 (因為之前有d問題.所以未有影下上機過程,請大家見諒)
DSC00181.JPG

機箱內溫度
DSC00182.JPG

剛上機Idle時溫度
sp23 test idle.JPG

用火山Stress CPU 10分鐘溫度
sp23 test load.JPG

[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-7-11 18:44 編輯 ]

idle溫度重高過風冷
唔知sp33會唔會咁呢

[ 本帖最後由 hpkpk123 於 2009-7-11 18:29 編輯 ]

TOP

原帖由 hpkpk123 於 2009-7-11 18:28 發表
idle溫度重高過風冷
唔知sp33會唔會咁呢


風冷 41 水冷 33 wo

TOP

支持!!!!!!!!!!!!
CHING 可唔可以來過極限測試

TOP

原帖由 LUNG2000LUNG1 於 2009-7-11 18:40 發表
支持!!!!!!!!!!!!
CHING 可唔可以來過極限測試


因為岩岩上機,先試下有冇漏水情況出現先
如果冇事測試會之後補上

TOP

其實唔要佢個冷排會唔會好d...?

TOP

原帖由 tuung 於 2009-7-11 18:58 發表
其實唔要佢個冷排會唔會好d...?


咁我諗見人見志
佢個冷排唔係勁/靚
但廢極有限
200蚊左右算係咁
只可以話叫抵玩

TOP

咁既價錢可以玩到咁上下效能..小弟覺得唔錯了.

TOP

原帖由 purplepaper 於 2009-7-11 19:51 發表
咁既價錢可以玩到咁上下效能..小弟覺得唔錯了.



始終一分錢一分貨
如果想玩得極限d,真係要落重本
不過業餘玩下
真係已經好滿意

TOP

支持測試報告

TOP