新手i7機玩水冷問題

我正打算砌部i7既機,但見到個個都話超熱,又比個個c hing d 靚作品毒死咁濟,所以都打算上水。但係我係完全新手,所以希望c hing們幫幫手。
我而家plan左既spec:
CPU: Core i7-920 @ 3.8GHZ/4GHZ
MB: Asus Rampage II Extreme
RAM: DDR3-1600 2x3Gb Ram (未定.晤想太貴成2000咁,又晤想太差,有無c hing提議下)
Display: HIS 4870 512mb 公版 (本身有一張而家想買多張玩cf)
Case:  Silverstone TJ07BW
PSU: Cosair HX850W/HX1000W or Antec Signature 850

Budget 得4-5K for水冷 而家仲諗緊兩張display上晤上埋水好 有無c hing可以suggest 一套出黎?
想問下幾個問題,
Asus R2E 係咪有一體化水冷頭?(好似EVGA X58 咁) 我見到有c hing有post過相,知晤知香港有無得賣or現貨? 同埋底板晤上水會晤會太熱? MOSFET晤上水得晤得?
CPU水冷頭用邊隻好?我見c hing話enzotech既phoenix 好正,但係又未知幾時出,SCW 會晤會係第2個best choice?
Pump: DDC / D5 好? 我見好多人都話D5 好勁,但就好大舊囉。係咪一定要加top? 個top係為左方便可以用唔同位置出入水同增強水流?
PSU: 一個850W 夠晤夠推哂所有野連水冷?
冷排: Blackice夠晤夠用?因為我聽人講要兩面都加哂扇,咁咪好嘈?有你其他good choice?
Case: 本人手藝很差,所以晤多識改case, TJ07係咪岩哂我呢類人? 仲有無其他case 都係咁?但係要晤費過TJ07先得

水道:
Pump>reservoir>冷排A(360)>CPU>NB>冷排B>DisplayA>DisplayB>Pump
咁樣走法岩晤岩? Or any 更好既走法?

你不如爬下文,睇下每一個配件的工用同使用方法先
水冷係比用家diy,有好多唔同的型號,品牌
人地覺得好用唔代表你覺得好用
正如有人用大陸有人用歐美
唔好介意我直
因為睇你咁講到好似想人幫你整好哂一套賣比你咁
如果係咁不如買套裝或2手
因為如果跟哂人人都一樣就冇哂玩水冷自己砌的樂趣
同埋見你機能有番咁上下,要上哂CPU,底版,VGA卡
你冇番4,5千蚊都壓唔住,而且一定要有基本的DIY Case技巧,如果唔係只可以考慮"外置"

[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-6-30 17:56 編輯 ]

TOP

CPU + NB + SB + 4870 CF上晒水,我驚1個loop頂唔住喎......咁$4-5K都唔夠砌兩個loop啦~~

R2E NB + SB上晒水=唔要原裝HS,就算MOSFET唔上水,都仲要使少少$$搞返個風冷俾佢

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-6-30 17:24 發表
CPU + NB + SB + 4870 CF上晒水,我驚1個loop頂唔住喎......咁$4-5K都唔夠砌兩個loop啦~~

R2E NB + SB上晒水=唔要原裝HS,就算MOSFET唔上水,都仲要使少少$$搞返個風冷俾佢


咁其實拎2K上哂頂級風冷我覺得會實際D

TOP

我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱  
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
    MB供電用Koolance
2:用360厚排行NB+SB+DPI用Koolance一體化水冷頭
   +4870X2(EK&Koolance)2隻都OK
3:TJ07機箱開頂裝360排
    機箱底層360排

[ 本帖最後由 hangck 於 2009-6-30 18:42 編輯 ]

P1010780.JPG (115.61 KB)

P1010780.JPG

P1010782.JPG (114.46 KB)

P1010782.JPG

TOP

原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱  
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
    MB供電用Koolance
2:用360厚排行N ...

我想問...
果條插住hs 既紅黑線有咩用...

TOP

原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱  
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
    MB供電用Koolance
2:用360厚排行N ...


c hing個NB block改得好靚

[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-7-1 01:31 編輯 ]

TOP

原帖由 ivan 於 30/6/2009 07:01 PM 發表

我想問...
果條插住hs 既紅黑線有咩用...

ASUS R.O.G標誌 個幾眼燈仔

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-1 01:41 發表

ASUS R.O.G標誌 個幾眼燈仔

原來係燈...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP