上小小圖先 差小小就完工(加左新相XD)

見D料差唔多到齊 終於可以開始上機  不過有好多意外= ="
我自己上個EK-4870X2 BLOCK  唔識上 攪死左張ASUS 4870X2  = =" 不過拎左上 漢科 RMA 但佢冇貨= ="
攪到同一日我去買返張藍寶石 4870X2   之後真係十分唔該CWPP 百忙之中抽閒幫我上個4870X2 BLOCK  唔係一定又比我攪死多張4870X2= ="
不過宜家我最頭痛係4870X2 返黎之後到底我分開2個LOOP定係都係同一個LOOP 去行 隻PA120.2 宜家好夠力  4870X2 甘熱都可以KEEP到40幾度
真係好正 隻DDC又好夠力推CPU NB VGA 都仲可以係個DDC TANK  到見到打風甘 迫我要我加生化棉黎放甘D氣
另一個頸頭痛就係隻AQUARE 個面板係我張RAMPAGE EXTREME 到出現USB OVER current 我試過起走哂所有USB都一樣出現呢樣野
有冇師兄有用而又知道我發生咩事..... .....




個面板已經用到多謝SUNNY哥提供資料比我
但真係值得一讚係ASUS板 佢GE斷電功能
插錯USB線係第二D板一早燒左 但我係好唔明MENU 點解第5針係紅線第一針係黑線= = 即係陰我JA....
圖片5719 原本RAMPAGE EXTREME 跟板那個水冷頭 是只可以用2分喉(雖然有夠轉頭...但水阻太大根過完之後已經冇哂力 所以自己搵師傅訂制一個可以轉咀)真係好好用
宜家水道係  DDC-->PA120.2-->CPU-->NB-->4870X2  都仲可以睇到個DDC TANK仲係入面打風(唔好再話DDC冇力)

[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 02:56 編輯 ]

DSC_5712.jpg (132.63 KB)

DSC_5712.jpg

DSC_5709.jpg (93.46 KB)

DSC_5709.jpg

DSC_5701.jpg (67.23 KB)

DSC_5701.jpg

DSC_5738.jpg (174.43 KB)

DSC_5738.jpg

DSC_5729.jpg (97.18 KB)

DSC_5729.jpg

DSC_5725.jpg (183.17 KB)

DSC_5725.jpg

DSC_5721.jpg (217.01 KB)

DSC_5721.jpg

DSC_5719.jpg (149.09 KB)

DSC_5719.jpg

好黑+好光. 咩都睇唔到..

TOP

=.="   好光咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問點搞死?

TOP

嘿 係呀  忍左甘耐 仲唔拿拿聲咩

TOP

原帖由 victorvictor 於 2008-10-5 00:05 發表
想問點搞死?



應該係死左RAM 因為花畫面 我太睇小DDR5 GE熱量 同埋度BLOCK 有小小唔係幾貼  我又冇留意好彩 CWPP幫我咋 唔係一定又死多張4870X2

TOP

點解d水好似唔係幾uv嘅?

TOP

我用INV BLUE  平時冇UV情況下係透明 開UV燈之後先有色 可能係甘所以您覺得唔夠光

TOP

wow

TOP