見D料差唔多到齊 終於可以開始上機 不過有好多意外= ="
我自己上個EK-4870X2 BLOCK 唔識上 攪死左張ASUS 4870X2 = =" 不過拎左上 漢科 RMA 但佢冇貨= ="
攪到同一日我去買返張藍寶石 4870X2 之後真係十分唔該CWPP 百忙之中抽閒幫我上個4870X2 BLOCK 唔係一定又比我攪死多張4870X2= ="
不過宜家我最頭痛係4870X2 返黎之後到底我分開2個LOOP定係都係同一個LOOP 去行 隻PA120.2 宜家好夠力 4870X2 甘熱都可以KEEP到40幾度
真係好正 隻DDC又好夠力推CPU NB VGA 都仲可以係個DDC TANK 到見到打風甘 迫我要我加生化棉黎放甘D氣
另一個頸頭痛就係隻AQUARE 個面板係我張RAMPAGE EXTREME 到出現USB OVER current 我試過起走哂所有USB都一樣出現呢樣野
有冇師兄有用而又知道我發生咩事..... .....
個面板已經用到多謝SUNNY哥提供資料比我
但真係值得一讚係ASUS板 佢GE斷電功能
插錯USB線係第二D板一早燒左 但我係好唔明MENU 點解第5針係紅線第一針係黑線= = 即係陰我JA....
圖片5719 原本RAMPAGE EXTREME 跟板那個水冷頭 是只可以用2分喉(雖然有夠轉頭...但水阻太大根過完之後已經冇哂力 所以自己搵師傅訂制一個可以轉咀)真係好好用
宜家水道係 DDC-->PA120.2-->CPU-->NB-->4870X2 都仲可以睇到個DDC TANK仲係入面打風(唔好再話DDC冇力)
[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 02:56 編輯 ] |