gisellepang 當前離線
此用戶已列為拒絕往來戶 ...
中級會員
Jacky_Wong 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-8-8 14:17 發表 仲差過風冷?
enviro50042c 當前離線
mgchat 當前離線
laicphk 當前離線
特級會員
lunxg 當前離線
原帖由 mgchat 於 2009-8-8 16:11 發表 你粒955咁熱既? cpu 風冷full load: gpu 風冷full load: gpu + cpu 水冷full load htt ...
原帖由 lunxg 於 2009-8-8 17:26 發表 你個風冷已經換左VGA HS?
原帖由 enviro50042c 於 2009-8-8 16:01 發表 唔係70->54咩