Larkooler 水冷 display 87c -> 54c


風冷IDLE


風冷FULL LOAD



水冷IDLE


水冷FULL LOAD

風冷果時冇開CNQ , 水冷果時開左
散熱肓我用左AS5 , 可能需要時間去RUN IN , 我諗遲下可以低返2,3度

手頭得部電話 , 所以就唔影相啦

[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-8-8 13:43 編輯 ]

仲差過風冷?

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-8-8 14:17 發表
仲差過風冷?

955 @ 3.7 好難怪佢
今晚再裝過隻cpu睇下點先

[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-8-8 14:21 編輯 ]

TOP

唔係70->54咩

TOP

你粒955咁熱既?

cpu 風冷full load:


gpu 風冷full load:


gpu + cpu 水冷full load


gpu + cpu水冷 idle:

TOP

最衰佢VRAM冇得用水冷

TOP

原帖由 mgchat 於 2009-8-8 16:11 發表
你粒955咁熱既?

cpu 風冷full load:


gpu 風冷full load:


gpu + cpu 水冷full load
htt ...

你個風冷已經換左VGA HS?

TOP

原帖由 lunxg 於 2009-8-8 17:26 發表

你個風冷已經換左VGA HS?

換左加勒比海

TOP

原帖由 mgchat 於 2009-8-8 16:11 發表
你粒955咁熱既?

cpu 風冷full load:


gpu 風冷full load:


gpu + cpu 水冷full load
htt ...

請問你行緊幾多
我行緊3700 ,好熱

TOP

原帖由 enviro50042c 於 2009-8-8 16:01 發表
唔係70->54咩

係講緊 MAXIMUM

TOP