有冇用緊google tv 4k60, 個mon係咁閃?

我去顯示區問過, 以為係mon問題, 睇番reddit,, 原來都有相同情況. 似係google tv問題.

有冇ching有用緊而又出現呢個問題? 不斷auto scan, 要番4k30先可以唔閃.
reddit話要google tv內揀restart, 等佢熄mon再自動著番就得. 有冇ching 遇過?

咪話買果D純 ANDROID 盒仔好咯,平令正,預用一兩年

TOP

回覆 2# chue

thx
冇解決方法?  盒仔我手頭都有一隻. 個陣google tv貪係親生仔, 又方便四圍用.

TOP

回覆  chue

thx
冇解決方法?  盒仔我手頭都有一隻. 個陣google tv貪係親生仔, 又方便四圍用. ...
正宗球迷 發表於 2022-12-7 10:27


放下執著,接受4k30海闊天空,接受唔到就換mon或者換左隻chromcast google tv

TOP

我去顯示區問過, 以為係mon問題, 睇番reddit,, 原來都有相同情況. 似係google tv問題.

有冇ching有用緊而 ...
正宗球迷 發表於 2022-12-6 21:22

試下換條hdmi線,可能線問題

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2022-12-7 13:28 編輯

睇完都唔知樓主講乜
樓主係咪指chromecast with google tv行4k60唔夾自己個mon?

TOP

回覆 4# siukat


或者換另一個細既盒玩. 用呢類棒都係貪佢放便去到邊都用到.

TOP

回覆 6# C-Leung

係, 隻google tv 手指

TOP

回覆 5# 龍飛

google tv係用自己條尾出.

TOP