[購買問題] 自組外置硬碟請教

早晨師兄 , 電腦舊了, 想組個外置硬碟做backup
但太耐冇玩電腦 ,好多野睇唔明白
想請教下有冇買錯野

有一部MACBOOK PRO 2017
    兩個 Thunderbolt 3 (USB-C) 連接埠,可支援:
    充電
    DisplayPort
    Thunderbolt (快達 40Gb/s)
    USB 3.1 Gen 2 (快達 10Gb/s)

有部I7-8700K 底板 ,ROG STRIX Z370-F   
6 x USB 3.0 連接埠 (2 位於背板, 藍色, 4 位於主機板中)
2 x USB 3.1 連接埠 (Type-A + USB Type-CTM, Support 3A power output)
Intel® Z370 Chipset :
ASMedia® USB 3.1 Gen 2 controller :
6 x USB 2.0 連接埠

2部都會用 , 主要BACKUP家人,貓貓相同影片 , 一個月頂多用幾次Backup相用 ,唔會長插
我自己理解係應該2部都用到USB 3.1 Gen 2 (快達 10Gb/s)(係掛......)
外置盒應該會買ROG Strix Arion M.2 NVMe SSD 外接盒 (貪佢靚,貴少少冇所謂.......)
想買2TB , M2 SSD唔太識睇 爬文選左2個
1.BLACK SN850X NVME SSD M.2 2TB
2.970 EVO PLUS 2T M.2 SSD (三星爬板好似出情況.....)
想問有冇買錯?定要選擇其他?(主要想穩陣D , 耐用D , 少出狀況,因為真係少用)

本來唔識想買SanDisk Extreme Portable USB 3.2 SSD V2 2TB算數
但近排睇又好似情況百出,決定整個外置盒好過
最主要想請教師兄們有冇買錯條2Tb野 , 多謝晒

Ma OS同Windows唔可以共用

TOP

想要能夠兩者通吃,縱橫在兩個平台間,最佳解答就是「exFAT」
無論是 Windows 還是 macOS 都可以很好地寫入與讀取 exFA
我上網看不是用這格式就可以嗎?

TOP

早晨師兄 , 電腦舊了, 想組個外置硬碟做backup
但太耐冇玩電腦 ,好多野睇唔明白
想請教下有冇買錯野 ...
jerry0816sum 發表於 2023-8-2 12:30


https://poe.com/s/fu1Kvvn90Mn02q5WUWBg

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2023-8-2 14:12 編輯

回覆 3# jerry0816sum

理論上可以, 但唔保證100%得, 見得太多人要格式化

TOP

咁師兄應該買邊隻2TB用先好
好多規格已經唔識睇

TOP

咁師兄應該買邊隻2TB用先好
好多規格已經唔識睇
jerry0816sum 發表於 2023-8-2 14:11


ADATA 2TB XPG GAMMIX S70 BLADE AGAMMIXS70B-2T-CS M.2 2280 PCIe Gen4x4 NVMe SSD        HK$745

TOP

唔該師兄 放假就出去買師兄你講呢條 多謝你

TOP

ROG Strix Arion M.2 NVMe SSD ...呢隻野我都有用..但熱到PK...長插長用我硬係覺得會死SSD.

TOP

USB 3.1 Gen 2 m.2 個人覺得買最平個款就得,反正理論上都係行得1000MB
ExFAT我習慣係mac 入面格式化,自己有用緊覺得ok

TOP