Gundam 水星魔女prologue 幾好睇~~~~

歡迎討論~~~~~

歡迎討論~~~~~
hker2021 發表於 2022-7-18 14:29

但d gundam 設計唔得

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

官網出左?

TOP

機唔靚唔緊要 (暫時GundamType, 敵方ACE機都OK
劇本屎就冇眼睇

TOP

睇完,開頭公佈D人,全部係主角仇家.
會唔會主角係去報仇,然後...
白毛:你算計我.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2022-7-26 11:08 編輯

prologue 幾好睇
點解咁大仇口,未爛“D”定先.

開頭睇設定,以為校園劇.
如果走向,好似基度山恩仇記,果種復仇爽故,應該OK.

TOP

官網

TOP

Trailer 2

TOP