Canon EVF-DC2

請問有冇有 Canon EOS M 機師兄有用 EVF-DC2? 質數和表現好唔好?

via HKEPC Reader for Android

我有EVF-DC1,最少可以多角度,EVF-DC2係梗既
你冇信心奸狼既質素?

TOP

回復 2 #必思

你意思C記質素不佳?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 必思

你意思C記質素不佳?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2022-12-23 09:46



    賣二仟蚊應該可以好啲囉

TOP

回復 4 #必思

DC2 Canon 現在賣1280, 所以想下

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 必思

DC2 Canon 現在賣1280, 所以想下

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2022-12-23 10:10



    我個DC1係贈品,所以冇諗就要咗

TOP

本帖最後由 JLO 於 2022-12-23 10:47 編輯

話時話, 睇返M6ll個spec原來有30fps(raw), 1/16000 電子快門 (R5都冇), 有1080p@100,好似都不太差,加上機鏡都好細,停產太可惜了

via HKEPC Reader for Android

TOP

話時話, 睇返M6ll個spec原來有30fps(raw), 1/16000 電子快門 (R5都冇), 有1080p@100,好似都不太差,加上機 ...
JLO 發表於 2022-12-23 10:45



    數字嚟,用到先算,你唔係信下話?

TOP

回復 8 #必思

吓, 會用唔到?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 必思

吓, 會用唔到?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2022-12-23 11:17



    你有機長按兩秒連拍睇吓做唔做到

TOP