EV录屏錄中伏

錄過夜,起身cannot allocate memory
個file 開唔到
要人比會費先有佢個修復功能

本帖最後由 s84292 於 2023-12-23 04:35 編輯

點解要用EV录屏?佢有咩特別之處?
因為要錄直播?
OBS 、nvidia 錄影或者WINDOWS 內置的錄影做唔到你想要的效果嗎

TOP

點解要用EV录屏?佢有咩特別之處?
因為要錄直播?
OBS 、nvidia 錄影或者WINDOWS 內置的錄影做唔到你想要的效 ...
s84292 發表於 2023-12-23 12:33

用開
我win7
amd


obs 研究下先,thx

TOP

TOP

OBS,streamlabs obs
呢d software 又唔洗錢又做到直播

大把參數俾你set

TOP

結果用ShareX
唔洗裝

TOP