[購買問題] 這隻裸族站立台 HDD 盒好嗎 ?

一直都想買番隻呢種裸族站立台 , 而家先付諸實行
請問呢隻好嗎 ? 有什麼意見 ?

https://www.amazon.co.jp/-/zh/dp ... s%2C193&sr=8-45

一直都想買番隻呢種裸族站立台 , 而家先付諸實行
請問呢隻好嗎 ? 有什麼意見 ?

...
kaxman 發表於 2023-9-17 12:46


個人意見,裸族只是做工及QC好一點。 USB轉SATA都是那幾個晶片,ASM, JMicron
我有買ODM, Orico, Unitek, Stardom。ODM, Orico一定拆盒睇晶片。因為我長用,所以會加散熱片,或導熱墊。

TOP

回覆 2# hoho1986 [/


THANK YOU !!

TOP

站式容易損壞硬碟 --> 個人意見。

TOP

一直都想買番隻呢種裸族站立台 , 而家先付諸實行
請問呢隻好嗎 ? 有什麼意見 ?

...
kaxman 發表於 2023-9-17 12:46



    你要長插, 還是有需要先插?
前者, 最好買Enclosure, 後者, 求其買隻行USB 3.2 Gen2 10Gbps即可

TOP

第二隻箱應該依個星期到, 第一隻箱簡左o牌, 整壞hdd仲自毀埋. 四隻直插祼族十幾廿年仲用緊. 公司clone野用會簡u牌

TOP

第二隻5bay啱啱到
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 5# 炎冬

我是是有需要先插的

TOP

用緊裸族舊版神主牌eSATA + USB2.0 同Orico 用緊USB 3.1

同意樓上所説裸族只是做工及QC較好一點

如果你PC 底版行到eSATA 的話裸族這款真的不錯

感覺eSATA 會比較穩定一點

TOP

個人意見,裸族只是做工及QC好一點。 USB轉SATA都是那幾個晶片,ASM, JMicron
我有買ODM, Orico, Unitek, ...
hoho1986 發表於 2023-9-18 09:41



   


"USB轉SATA都是那幾個晶片,ASM, JMicron"

請問邊個晶片比較好呢?

TOP