[求意見/推介]- 數碼通續約??????????????????
本帖最後由 botwong 於 2025-12-17 21:29 編輯
求大家意見, 講下背景:
用左成十年, 2年前簽新約, $156 (當中$18大陸號碼月費), 得7GB, 之後任用 FUP 最高42Mbps 好正咁 (數值上算好快FUP 當年sales講?), 另申請左智易通大陸號碼, 用左來登記大陸wechat call 車/ payment等用
問題: 一到放工人多地方站完全收唔到, 好L燥, 紅磡, 尖東,柯士甸完全收唔到 到車南昌先勉強收DD, 好快用完7GB
想搆持號轉台, 同樣價其他台有幾十GB, 但FUP就好低, 得幾Mbps; 另外, 轉台就無左大陸號碼, wechat account 要更新...... |
|
|