新手想買航拍機

買二手Mavic mini夠唔夠做?
感謝大家

無人玩航拍嗎?

TOP

起碼mini2

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

買二手Mavic mini夠唔夠做?
感謝大家
小鬼血 發表於 2023-1-24 22:05


而家限高又限遠, 夠做啦!

TOP

無人玩航拍嗎?
小鬼血 發表於 2023-1-25 01:43 PM


依家好似要實名登記,大機要考牌,所以熱情冷落

TOP

回覆 1# 小鬼血
要買都買mini2,圖傳同抗風都比mini好!

TOP

回覆 5# TH30
實名登記少事!係買保險比較麻煩!
我air2人機都登記咗可以照飛!
但買保險條款仲未明朗………

TOP

回覆  TH30
實名登記少事!係買保險比較麻煩!
我air2人機都登記咗可以照飛!
但買保險條款仲未明朗……… ...
kklaw286 發表於 2023-1-25 06:15 PM


我無詳細研究,大致google一下,見有保險公司提供無人機第三保,有甚麼麻煩的地方嗎?

TOP

本帖最後由 kklaw286 於 2023-1-25 18:34 編輯

回覆 8# TH30
暫時有兩間保險公司可做冇人機保險!
但都係要投保人要有會格牌照至可以買!
要去考到合格牌比買到保險
除非為咗用冇人機去搵食外!
好少普通玩嘅人會用一萬幾千去考牌
暫緩買保險到年中!如果都係一定要考牌至買到保!
我都吾會留玩航拍機!放棄算。
本來想換mavic 3classic 都吾會再想!!
又或買mini3玩!低250克免牌保險!

TOP

謝謝各位師兄
乜唔係部機小過 250g就可唔洗登記嫁咩?
但洗唔洗買保險?

TOP