32" mon 求助

本身自己用緊一隻 27" 既 dell mon [3840x2160], 但因為都舊舊地同可以退讓比屋企人

黎緊想試買一隻大小小既 32" 黎自用

咁我就見到目前有兩隻心水.. 我想問睇下有無師兄師姐可以比到意見邊隻好 / 兩隻都唔好

1. ASUS 32吋 ProArt - PA328CGV [ 大概 $37xx ]

面板/背光:        IPS,LED
屏幕尺寸:        32吋
解像度:        2560 x 1440 [呢個係細左既解像度.. 因為佢要跟返一樣好似要 5k 先得..]
螢幕刷新率:        165Hz
產品特點:        內置喇叭
對比度:        1000:1
亮度:        450cd/㎡
反應時間:        5ms
介面:        HDMI x 2
可視角度 (水平):        178°
可視角度 (垂直):        178°

2. Dell 32吋 4K USB-C Hub Monitor P3222QE [大概 $39xx]

面板/背光:        IPS
屏幕尺寸:        32吋
解像度:        3840 x 2160
螢幕刷新率:        60Hz
對比度:        1000:1
亮度:        350cd/㎡
反應時間:        8ms
介面:        HDMI, DisplayPort, USB-C
可視角度 (水平):        178°
可視角度 (垂直):        178°

感激!!

C兄,我係強推人買 OLED Mon嘅打手。除非你係 budget 有限啦。否則我會建議你可以去留意下日馬隻 DELL AW32-QDOLED, 之前prime day,賣$6XXX, 仲可以再𨍭香港行保。呢隻野 4K/240Hz/QDOLED, 真係抵用過啲IPS/mini LED

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

師兄, 你呢隻就咁香港買都要 9 千幾啊 XDDD

但點解你會咁推 OLED 既? 有咩原因係價錢貴咁多都值得買呀?
同埋你提果隻係曲面? ALIEN series, 高級野呀師兄!! xDDD

TOP

師兄, 你呢隻就咁香港買都要 9 千幾啊 XDDD

但點解你會咁推 OLED 既? 有咩原因係價錢貴咁多都值得買呀?
同 ...
menkY 發表於 2024-7-29 22:13

樓主,所以咪叫你留意下日馬仲有冇做特價囉!而家冇特價就做緊$78XX, 都係平過HKG。
我推OLED係因為真係效果,感覺靚。
至於曲面,其實冇想像中咁曲,因為佢16:9,唔係市面上嗰啲21:9/32:9,另外佢弧度係1700R, 使用感覺同平面差唔多。
我係見你都俾到$4-5k 買IPS,點解唔俾多少少買OLED。
至於你要係HKG買行貨$9xxx, 我唔會阻止你。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

TOP