[圖片] 城門賞蝶

城門賞蝶園環境幾好, 交通方便, 荃灣有綠Van直抵城門水塘, 蝴蝶品種很多,
很難拍, 没有鳳園的蝶食飽飽企係度, 基本上帶長鏡便可, 很少機會用到微距
很多馬騮,大聲吼叫, 嚇到我手震震






















本帖最後由 chiushing01 於 2011-5-3 00:51 編輯

師兄鍾意向難度挑戰, 想問下, 佢地點解會聚集喺果度, 四圍又無野圍住, 理應四處飛, 點會集中在"蝴蝶園咁怪?
我諗都要走轉城門先得

TOP

蝴蝶園, 遍植"寄主植物", 每棵植物旁皆有牌說明植物品種及有關蝴蝶品種,

TOP

回復 3# edwardlau


    計劃星期五去看看, 比師兄既作品吸引到

TOP

之前去城門冇行呢條路添

TOP

回復 4# chiushing01

01兄你打算星期五去影??

TOP

回復 6# Shnicky


    係, 我攞半日TIME OFF去, 妳就就到時間? 我12:30離開公司

TOP

本帖最後由 Shnicky 於 2011-5-3 21:55 編輯
回復  Shnicky


    係, 我攞半日TIME OFF去, 妳就就到時間? 我12:30離開公司
chiushing01 發表於 2011-5-3 21:52

我個日放一點半,下畫得閒~
我聽日問下12點半個堂有冇野做,
冇野做我走堂就會變左放12點半~

TOP

回復 8# Shnicky


    差唔多啦, 我12:30鰂魚涌走, MTR ----> TSUEN WAN, 等埋妳

TOP

回復  Shnicky


    差唔多啦, 我12:30鰂魚涌走, MTR ----> TSUEN WAN, 等埋妳
chiushing01 發表於 2011-5-3 21:55


好,我應該12點半走到,岩岩問左人星期五十二點半個堂冇野做~

TOP