edwardlau 當前離線
我用 Sony
中級會員
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
TOP
dj-x 當前離線
Shnicky 當前離線
回復 Shnicky 係, 我攞半日TIME OFF去, 妳就就到時間? 我12:30離開公司 chiushing01 發表於 2011-5-3 21:52
回復 Shnicky 差唔多啦, 我12:30鰂魚涌走, MTR ----> TSUEN WAN, 等埋妳 chiushing01 發表於 2011-5-3 21:55