Eizo螢幕自動開機問題

本身用開兩隻eizo EV2451 每次開電腦都識自動開機
(我指兩隻mon完全關機不是著黃燈standby)
今日開始唔識自動著,要自已手動按開關著mon
有冇師兄有同樣情況?

由第一日用已裝咗EIZO官方程式Screen InStyle 控制兩隻mon
早幾日update咗1.1.2, 唔知關唔關事???

有冇師兄用EIZO mon仲可做到自動開mon???

TOP

用開STANDBY 乜關機識自己著既咩lol

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用開STANDBY 乜關機識自己著既咩lol
hiro1214 發表於 2019-6-3 13:54

係可以自己着機㗎
要先裝佢隻軟件"Screen InStyle", 之後USB駁返電腦同隻mon
每次開電腦只要入咗windows, 隻mon就識得自己着

但update咗新版就開始唔得, 又冇得down返舊版...

TOP

未見過手動關左隻2451 佢仲跟電腦一齊著.
crackong 發表於 2019-6-3 14:02

一樓可能講得唔清楚,
係電腦開機之後隻mon自己識着...即使隻mon完全power off都識開返

TOP