城門谷一遊

本帖最後由 夾培仔 於 2011-5-31 21:15 編輯

今日真係好熱~曬到部機同鏡都熱
同場師兄個個都嗌熱~哈


IMG_7372.JPG IMG_7385.JPG IMG_7399.JPG IMG_7465.JPG IMG_7457.JPG IMG_7450.JPG IMG_7427_28_29_30_31_tonemapped.jpg IMG_7419.JPG IMG_7418.JPG IMG_7409.JPG IMG_7471.JPG IMG_7489_91_92_tonemapped.jpg

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢期荷花好正

TOP

其實第7張都係HDR

TOP

下星期去呢度先~

TOP

我明天可能去南生圍影荷花..
http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=379144

TOP

回復 6# totoki


     師兄閒日休息
     影完去飲早茶

TOP

回復  totoki


     師兄閒日休息
     影完去飲早茶
chiushing01 發表於 31/5/2011 23:48


飲早茶? 你明天DAYOFF?

TOP

回復 8# totoki


    你同老婆仔女飲呀

TOP

回復  totoki


    同你老婆同仔女飲呀
chiushing01 發表於 31/5/2011 23:52



    我未結婚 , 唔好呃我囉利士

TOP