Formula Drift Round 3 - Palm Beach Invasion

本帖最後由 micheal 於 2011-6-7 16:04 編輯


















新手試貼

新手試貼
micheal 發表於 2011-6-6 01:10


新手試貼呢句真係博打

TOP

本帖最後由 micheal 於 2011-6-7 16:05 編輯
新手試貼呢句真係博打
reXxx 發表於 6-6-2011 01:14 AM


此話何解


順便加多幾張:





TOP

好正

TOP

架FAIRLADY尾蓋都起埋:funk:

TOP

本帖最後由 micheal 於 2011-6-6 14:56 編輯
架FAIRLADY尾蓋都起埋
chiushing01 發表於 6-6-2011 01:41 PM


係呀, 距可能唔記得扣緊
   
加多幾張~

香港的驕傲~ Charles Ng (伍家麒)


有玩NFS既各位應該會見過下面呢條友~



TOP

回復 6# micheal


    車又靚, 師兄影得又正, 身在外國的好處, 呢D活動在香港接近0, 羡慕

TOP

回復 1# micheal
好鍾意第五,第六張,
ching可以係外國影相真係好~

TOP

回復  micheal
好鍾意第五,第六張,
ching可以係外國影相真係好~
Shnicky 發表於 6-6-2011 02:39 PM


其實我都系好彩~ 識呀伍家麒所以有機會拎到個記者證入去影
如果唔係一定拎唔到靚位

TOP

其實我都系好彩~ 識呀伍家麒所以有機會拎到個記者證入去影
如果唔係一定拎唔到靚位 ...
micheal 發表於 2011-6-6 14:55

WOW其實有柣機會睇到呢d賽事都覺得正,
何況入去影埋相~

TOP