thomas6681 當前離線
進階會員
big_nature 當前離線
特級會員
TOP
mdws2002 當前離線
Moderator
Server 平常用, 是否管網流及權限較好? big_nature 發表於 2016-11-8 08:22
freefdhk 當前離線
Windows Server 2016 免費用一年定係永久? freefdhk 發表於 2016-11-8 09:49
純粹裝來玩,除了密碼要複雜的和初頭上網麻煩些,個人用無大問題.反正免費,不用白不用. ... thomas6681 發表於 2016-11-8 09:34
DataCenter免費咁好? 我嗰個Server2008R2真係唔知咩原因。 mdws2002 發表於 2016-11-8 10:09
Server2008R2裝google driver似乎好多問題,網上有好多解決辦法,不過吾知得吾得.但是windows server 2016 ... thomas6681 發表於 2016-11-8 10:23