點樣打中文好?



Fedora 36 Gnome X11.
用佢個SETUP 介面搵到Hong Kong 倉頡..
睇落似係IBUS.

問題.
1. Firefox Whatsapp 不停食字. 打唔到中文.. 一時又好返, 下一句又打唔到..
2. Win+Space 轉輸入法, 個TEXT BOX FOCUS 成日唔見到, 要MOUSE CLICK TEXT BOX 一下再打字...

求解決方向:
Gnome 問題?
Ibus 問題?

FB WHATSAPP 由於設計問題,打非英文要先按下 SPACE BAR 空出一下先打字

TOP

FEDORA 應唔似 UBUNTU 系,照計可以轉用 GCIN,樓主可先試引證一下我睇法錯或對

TOP

FEDORA 應唔似 UBUNTU 系,照計可以轉用 GCIN,樓主可先試引證一下我睇法錯或對
chue 發表於 2022-9-6 13:33



    用FEDORA 就係想少野煩。。。可惜全世界得香港打倉頜, 無咩SUPPORT。。
out of box 有IBUS 有倉頡。。。 如果成日要CUSTOMIZE 不如報BUG 正式執?

TOP

本帖最後由 lkyjimmy 於 2022-9-6 23:18 編輯

可以試用fcitx
fcitx fcitx-table-cangjie fcitx-table-cangjie5 fcitx-config-gtk
分別
cangjie 三代
cangjie5 五代
fcitx-config-gtk 設定 (但有設定時只開啟 .conf檔案...要自行安裝...)

TOP

可以試用fcitx
fcitx fcitx-table-cangjie fcitx-table-cangjie5 fcitx-config-gtk
分別
cangjie 三代
cang ...
lkyjimmy 發表於 2022-9-6 23:16



    原作者於2007年7月10日決定終止本專案

舊到唔想用。。。
繼續體驗LINUX。。。

宜家LINUX 好, 打機好順。。

TOP

回覆 6# 0kcal


   
但目前使用冇咩問題出現

其實運作良好就冇必要更新

OS: KDE neon User - 5.25 x86_64
   Kernel: 5.15.0-46-generic

TOP

回覆 6# 0kcal

https://zh.wikipedia.org/zh-tw/Fcitx
但根據wiki
依然有更新...

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2022-9-7 09:12 編輯

回覆 8# lkyjimmy
Fcitx係原作者更新嘅,自Fcitx5出現起主要係愛好者更新嘅。

TOP

回覆  0kcal


   
但目前使用冇咩問題出現

其實運作良好就冇必要更新

OS: KDE neon User - 5.25 x86_6 ...
lkyjimmy 發表於 2022-9-6 23:43



    KDE 好靚。。。 
但NVIDIA GSYNC 打機都係用返X11 GNOME 算.
無COMPOSITOR 性能好D。。

TOP