另一感動時刻, 真. 土炮耳擴完成左喇(UPDATE 入ECLIPSE圖)

本帖最後由 oo0t0oo 於 2010-12-19 13:43 編輯

今日終於可以試個耳擴喇(其實早幾日己經焊好哂).

調試過程真係超麻煩.
一上厘電, 完全冇反應, 心諗柒左喇, 浪費左梗多心機, 但都係想搵下咩事.

之後發現到有D short去gnd到, 一清厘左, 即刻有電, 升壓部份ok左, 但係冇正負5V,

但有10V. 又根據之前經驗, 又係分壓電阻short gnd.

解決左供電問題, 又到led唔著, 發現D線太細, 有D位斷左(用眼完全睇唔到有斷 -.-"), 飛線打救.

最後有一邊有聲一邊冇, 問題發係個左聲個input short gnd, 用刀狂cut D周邊位.

感動嚟喇, 兩邊都聲喇, 而且, D沙沙聲都冇埋.....完全正常. XD (不過, 總係覺得左右有D大細聲)

總結, 第一版算係梗喇, 起碼work, 證明個電路冇問題.
(充電電路未詳細check, 今set成400MA 充電, tp4056熱到傻,但又充到電而且又唔爆, 可能有地方short左/電流太高)
得到既經驗真係唔少. 費話講完上圖.

------------------19/12------------------------------
1.    不過, 今日下決心, 拆左粒tp4056, 差電時真係熱到嘔(300mA)., 我估可能有地short/ ic掛. (-.-不過又差到電)

只好等下版, 在改善下, 用4057睇下D線少左, 會唔會改善到short既問題.

今次, 小攪作最失敗係用左佈銅, 令到debug好難. 而且D線太小+加洗功力不足.(真係池到暈 XD)

2. 換左濾波電容2000uf(原本太高左少少, 令成板, 有入冇得出, 雖然暴力可以解決問題 ) , 放左粒1000uf入去, 好正有出有入, 但明顯會底嘈/電流聲. 得閒又要搵下D啱size既電容.






-----------------------------------------------------------
入箱, 真係用到個盒到極至. XD




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

升壓電路裡是不是30KHz的工作頻率, 看ching好像是用自繞的空氣芯的電感, 為什麼不採用鐵粉芯的電感呢?

TOP

十卜, 十卜

TOP

回復 3# SAGAQWE

係啊, 我SET成, 10v. 200mA, 30k Hz. (其實我唔知個電流要幾多先夠, 所set左200mA)
   
個個應該唔係空心既, 因為都幾重下. 電感嚟d野, 我一定唔計數佢d線徑+圈數 .
而個電感係買既., 因為我唔知D電感有咩分別.

其實, 一般使用嚟講, 唔同電感可否互相代用? 另外, 以蓄能用既電感嚟講係咪大H, 可以代用細. 因為我個電感係用大過計出嚟個個.

TOP

師兄好嘢 !

TOP

師兄好野 易極盒好野

TOP

好野.. 真係剛剛用到盡個盒。

TOP

本帖最後由 oo0t0oo 於 2010-12-19 13:46 編輯

回復 6# logoff


    師兄見笑喇, 我嚟D小雞雞, 只係係google搵D唔同既電路合併成嚟個eclipse, 無功能可言.

回復 8# zonebaby


    嚟個, 自己做完都想笑, 估唔到真係fit得梗交關.

TOP

ching d 3.5 既線係米自己整傢, 得幾靚喎, 可唔可教下小弟

回復 9# oo0t0oo

TOP