本帖最後由 oo0t0oo 於 2010-12-19 13:43 編輯
今日終於可以試個耳擴喇(其實早幾日己經焊好哂).
調試過程真係超麻煩.
一上厘電, 完全冇反應, 心諗柒左喇, 浪費左梗多心機, 但都係想搵下咩事.
之後發現到有D short去gnd到, 一清厘左, 即刻有電, 升壓部份ok左, 但係冇正負5V,
但有10V. 又根據之前經驗, 又係分壓電阻short gnd.
解決左供電問題, 又到led唔著, 發現D線太細, 有D位斷左(用眼完全睇唔到有斷 -.-"), 飛線打救.
最後有一邊有聲一邊冇, 問題發係個左聲個input short gnd, 用刀狂cut D周邊位.
感動嚟喇, 兩邊都聲喇, 而且, D沙沙聲都冇埋.....完全正常. XD (不過, 總係覺得左右有D大細聲)
總結, 第一版算係梗喇, 起碼work, 證明個電路冇問題.
(充電電路未詳細check, 今set成400MA 充電, tp4056熱到傻,但又充到電而且又唔爆, 可能有地方short左/電流太高)
得到既經驗真係唔少. 費話講完上圖.
------------------19/12------------------------------
1. 不過, 今日下決心, 拆左粒tp4056, 差電時真係熱到嘔(300mA)., 我估可能有地short/ ic掛. (-.-不過又差到電)
只好等下版, 在改善下, 用4057睇下D線少左, 會唔會改善到short既問題.
今次, 小攪作最失敗係用左佈銅, 令到debug好難. 而且D線太小+加洗功力不足.(真係池到暈 XD)
2. 換左濾波電容2000uf(原本太高左少少, 令成板, 有入冇得出, 雖然暴力可以解決問題 ) , 放左粒1000uf入去, 好正有出有入, 但明顯會底嘈/電流聲. 得閒又要搵下D啱size既電容.




-----------------------------------------------------------
入箱, 真係用到個盒到極至. XD



 |