gunsix 當前離線
進階會員
lorence1324 當前離線
中級會員
TOP
Ericson 當前離線
我係上網睇片自學 xcode只有mac先行到 如果寫app果陣想係iphone實機simulate既話 就要比99USD去注冊個devel ... lorence1324 發表於 2010-11-27 23:54
Steven 當前離線
特級會員
呢個唔係好明,即係俾左錢會提供部iphone俾你,定有個complier令個app放入iphone? thanks ... Ericson 發表於 2010-11-28 12:02
kam_ccc 當前離線
個xcode係免費比你下載既... 你寫完個app之後只可以係simular既iphone到test個app 如果想寫完之後將個app ... Steven 發表於 2010-11-28 12:12
siey2005 當前離線