[請求]會唔會有師兄開班教電子電路?

好似工X會的 [0933] 邏輯電路設計及線路板製作

http://www.hkftustsc.org/stsc12.htm

好有興趣學但時間難就....

回復 1# oracle817

師兄. 學電子緊係搵"中無"啦!!!
http://www.vr2rc.org/index.html

TOP

冇時間有興趣就上網搵料..............

TOP

我都好學報個course讀下, 但又唔知邊D自己讀.

TOP

整返個hkepc diyers' youtube xDDD

TOP

焊吓線,整吓power led,power制連led,led分+,-, 和串聯電阻
玩led /泠光管,都好好玩, 改kb,mouse ,機箱..
定係要電子原理,.二極管,三極管,電源...
我覺得最難自學的一part 是 焊吓錫,做吓project 仔的入門;階段,都唔知係理論的一part 定係焊錫唔得.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 04:58 編輯

......

TOP

而家互聯網發逹,想學野不求人話咁易。

隨便search吓....

想考古又得....


鐘意讀MIT都得。
...
morris 發表於 2011-1-20 00:10


http://www.youtube.com/watch?v=AfQxyVuLeCs&feature=related
9:10

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP